Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

fullt upp..

Publicerad 2009-01-13 20:55:31 i Dagbok,

Dagen idag har vart en riktig fikadag ! mycket trevligt... först fick jag lite kaffe och härligt sällskap av Frida och Elias , senare fick jag gevalia oväntat besök av Malin , Kelvin , Annalena och Elias ... mina jobbarkompisar som också e mammalediga nu .

En liten knepig sak hände förut ... M och jag skulle duscha som vi brukar göra tillsammans och han fick nåt konstigt anfall. han bara skrek och va totalt galen ... han älskar ju att dusha ?? mycket knepigt ...försökte gå in med han flera ggr men han blev helt rabiat och hade riktiga lilleskutt tårar.
Tog 40 min innan han lugnande ner sig ... vad hände ?? får prova imorgon igen så han inte helt plötsligt blivit rädd för duschen , jag har redan en vattenrädd pojke ...

Nu har jag hunnit glutta på senaste gossip girl och one three hill ... funderar på att kolla på lipstick som jag missade igår . Eller sova ??
Dessa bekymmer ... ;)) Imorgon kommer min far och hälsar på oss , ska bli mysigt . De är ju dock inte så ofta vi ses så jag får suga i mig min pappados rejält imorgon .
När pappa är här lyssnar han med ro på alla mina bekymmer och har alltid riktigt bra råd att ge ... när jag haft de jobbigt så har han alltid tagit tag i allt och jag slipper vara den starka ... i hans närhet är jag bara hans lilla tjej . Så är de väl för de flesta tjejer när de gäller deras pappor .... tjejer är pappiga och killar är mammiga ... eller ??

Nää åter till serietittandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela