Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Dos..

Publicerad 2009-01-07 10:35:03 i Dagbok,

Då har vi vart på Bvc , M vägde 9900 g helt enligt hans kurva. Två sprutor fick han också... stackarn gud va han skrek !! Nu ska jag försöka röja lite här hemma medans M sover och R bygger koja med några polare. Imorgon är lovet över ... jag trodde ju att de skulle börja redan i måndags så jag väckte R och gav han frukost så messa jag grannen och Frida eftersom de brukar gå tillsammans våra barn ... då fick jag tillbaka att de inte är förrän på torsdag de börjar ;) snacka om att jag fick dåligt samvete !!
Här har jag dragit upp han i onödan !! aja inte mycket att göra , man blir smått veckovill när man e mammaledig . hehe .



Mathias har börjat med välling nu istllet för tillägget ... stora killen nu !! han älskar mat och äter nästan bara mat och gröt på dagarna nu , en flaska mitt på dagen bara ...och morgon o kväll förstås. Måste bar berätta om R han har haft sån otur på kvällarne de sista .. först ramlade han ner från sängen en kväll , nästa kväll va han lite ledsen och igår kväll slog han i huvudet i hyllan ovanför sängen ... stackars liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela