Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

dille..

Publicerad 2009-01-03 15:03:34 i Dagbok,

jag har fått dille på mina renoveringsplaner... roligt men jag vill sätta igång nu !!!!!!!! och de är inte de lättaste... måste ju ha hjälp med golv och väggar...
Men måla de kan J iallafall så vi ska starta imorgon har han lovat ... jag vet precis hur de ska se ut i slutändan...roligt roligt.
Jag har lite tråkigt här hemma måste jag säga ... J jobbar och M sover igen , tror han tar igen nu för han har inte vart vaken mer än 2 tim idag. stackars liten...
Söta Frida räddade mig från tristessen en stund med lockelse av kaffe !! härligt å komma utanför dörren och prata lite . nä nu ska jag tradera mig lite ;) denna drog...





vackrare ungar får man leta efter !!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-03 17:07:07

Dom är otroligt vackra dina små knyten =)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-03 17:07:14

Dom är otroligt vackra dina små knyten =)

Postat av: Frida

Publicerad 2009-01-03 17:36:37

Så fina pojkar!!

Du är alltid välkommen. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela