Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

29 år..

Publicerad 2009-01-02 16:20:34 i Dagbok,

Japp hipp hipp hurra för mig som idag fyller 29 !! helt osant egentligen jag känner mig som max 25 ju ;)) Nu har vi vart och handlat .. ett matsalsbord med stolar för bara 4600 !!
Söta rara och snälla farmor kom och passade M trots att hon själv inte är helt okej ännu , han sov från att vi åkte tills vi kom hem så de va inte så mycket passande som krävdes.

J ska laga god mat till mig och vi ska bara mysa i soffan , imorgon ska han börja jobba igen... Jooo förresten paket har jag fått från johan och barnen idag , en sockerkaksform jag önskat mig , en platttång och de allra bästa ... presentkort på tatuering !! äntligen ska jag få bygga ut min drake .

Frida !! imorgon måste vi börja röra på hullet igen ;) är du på ? vid nio-tio ?

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-01-02 16:59:27

Stort grattis! Hoppas du får en underbar myskväll med familjen. Kram

Postat av: frida

Publicerad 2009-01-02 17:24:32

Grattis!

Det beror lite på om det är alldeles för kallt eller ej. Men vi kan höras. :-)



Vad bra att ni hittade matmöbeln, är sugen på att se hur den ser ut. Ha en bra kväll. Och du 29 år är ju inget... Vänta tills du kommer upp i min ålder. ;-)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-02 18:04:55

Grattis grattis grattis =) Hoppas att du får en toppendag/kväll!! Kramar L.

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-01-02 20:34:54

Hej jag brukar läsa din blogg,så det är väl oförskämt att inte säga grattis,så grattis på din stora dag/angelica=)

Postat av: Tina

Publicerad 2009-01-02 22:39:18

Grattis Grattis!

Brukar kika in här ibland=)

Postat av: Madde

Publicerad 2009-01-02 23:26:24

Åh vad kul med matsals bord, ska bli roligt att se vad det blidde :) Ha det bäst puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela