Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Ligger ett grann efter...

Publicerad 2009-08-29 09:51:17 i Dagbok,

Ja de gör jag ju då jag knappt bloggat på hela sommaren , plus att jag har en urkass kamera så bilderna är inge bra alls :( lite ledsamt men en systemkamera är högst upp på önskelistan när J får fast jobb igen .

Men iallafall tänkte jag bjuda lite på vår sommar i korthet . Mycket kretsade ju kring brölloppet men en å annan utflykt hanns ju med !!

Borås

Vi åkte till borås i juli för två övernattningar och en massa kikande på djur (va tanken ) men de regnande friskt framåt eftermiddagen så vi va inte där hela dagen.







Liseberg

Vi va på liseberg en gång med bara Robin och ett gång med bara M , passade bra i år då de inte är på riktigt samma sida når de gäller åkandet . Iofs så hade Robin vart fullt nöjd med att få spela lite och kika i kaninbyn och åka med Mathias men han va hos sin far denna gången . Här är de bilder från Robins dag.







MEN !! snart åker vi till MALLIS !!

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2009-08-31 22:36:18

Gnällemaja ;) Jag kommer upp med dom på onsdag om de passar fröken?!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela