Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Snöstorm

Publicerad 2008-02-02 12:08:14 i Allmänt,

Jhah då va man låst här i ljungan då ... radion säger att man skall hålla sig inne .... vad ska man göra en hel dag inne med en rastlös 7 åring ? ....
Vi ska nog hitta på nåt ... kolla på film , baka , städa det är väl det man kan roa sig med . Tänker på Ida som är beräknad till idag ..Ta de lugnt i trafiken gumman om den kommer idag ! Har sovit urkasst inatt bara vänt och vridit mig ! Stackars Johan som skulle upp till jobbet idag ... Men det är inte synd om han kom jag på han ska ju på krogen i stan ikväll !! Det är han värd tycker jag han har inte varit ute med sina homies på ett halvår tror jag ... jaja nock om det .... hade skrivit ett fint inlägg sent igår och lagt in kort på mig , Johan och Malle när vi poserar tripp trapp trull men de försvann så här kommer bilden igen !

image30

ha en härlig lördag allihopa !!

Louise

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2008-02-02 12:17:58

haha.. vilket klockrent kort!!!!!

Fasiken vad Johan ser liten ut mot när jag såg han sist, för typ 2913808237 år sen...

=) jaja... Fin fina e ni iallafall! Puss

Postat av: ida

Publicerad 2008-02-02 13:24:40

Du, här i gbg skiner solen!!! :-) on the sunny side you know!!!! hehe!

Fick förresten en teckningsblödning nu (efter den berömda färdknäppen).. =) Kan ju sätta i gång nåt! haha... Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela