Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Fina lilla du

Publicerad 2008-02-08 11:29:55 i Allmänt,

Då har jag vart på ultraljudet. Allt såg bra ut och det va en livlig liten rackare !! fick veta att jag går in i vecka 19 imorgon och att den ska komma den 11 juli ist för den 12 ... inte så dåligt räknat av mig ! Den sög på tummen och sparkade som attan  och är 20 cm lång i utsträckt läge... skälet att jag inget känner är att moderkakan ligger framför så det är helt normalt. ska försöka lägga in en bild men det blev så dåligt när jag försökte fota korten ...




fina lilla du !

Robin tyckte det va roligt i ca 3 min sen började han tjöta om vart hjärnan va nånstans och om han fick leka med en kompis ! haha men vi är lyckliga och glada nu.
Välkommen till oss fina lilla du ( de ska den få heta nu )

Louise

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2008-02-08 12:48:47

Åh vad mysigt med ultraljudet!!!!
"fina lilla du" är ju ett alldeles utmärkt arbetsnamn till bebben!!!

Puss, snart ses vi!

Postat av: Susanne

Publicerad 2008-02-08 14:19:18

Vad fin han/hon ser ut, såg ut som "fina lilla du" skrattade :-) Ser så mysigt ut. Har inte gjort annat än jobbat och sovit men jag ska ringa dig, känns som det var evigheter sen... Ha en bra helg! För oss är det barnkalas hos barnens kusin som vanligt haha, alltid nåt kalas på helgerna. Tänk när Liam börjar skolan till hösten då kommer jag väl inte göra annat än lämna barnen till klasskompisarnas kals hehe. Kram P.S Hade varit kul och träffas så Robin & Jonis får leka (polarna sen födseln ;-))

Postat av: Susanne

Publicerad 2008-02-08 14:20:49

.....och så vi får prata såklart! Kram gumman

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-02-08 23:01:35

Härligt med UL och att allt såg fint ut!!! MYS!!! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela