Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Äntligen Fredag

Publicerad 2008-02-01 16:12:02 i Allmänt,

Nu har jag kommit hem efter en riktigt körig vecka ! jag vet att de flesta jobbar fem dagar på raken men jag är bara van vid tre !
Dåligt samvete har jag också för alla mina söta vänner jag önskar jag hade haft lite mer tid för ! Madde,Angela, Malle och fia jag har inte dött för att jag inte ringer jag bara jobbar mycket och är helt slut på kvällarna ! Hoppas det vänder snart då återkommer jag från det döda .... Ni får ha lite tålamod bara :(
Idag kommer min lille drutt Robin och vi ska ha myskväll ( till åtta ha ha ) med kycklingsallad och annat mys ... vad ska ni göra denna fredag ? Ida har det blivit en bebis !? kom igen ta slottskogsvallenbackarna de gjorde jag när jag väntade Robin och de kom igång samma dag ...
Vi va och kikade på ett sött radhus igår jag och Johan och blev förälskade .... hoppas nu att det inte stiger för mycket bara . På söndag går jag in i vecka arton och då kommer en ny magbild så kan vi se om den växt ;) hehe...
Hoppas ni alla får en strålande fredag !

image27
gulligt som attan !

Louise

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2008-02-01 18:43:34

Åh, ligger radhuset på Hälle?? eller vart är det?

Nope ingen bebis här! Och blir absolut ingen promenad i slottskogsbacken idag! Har ju vart på Ullared hela dagen och gått!Rekommenderar verkligen er att åka dit å handla babystuff... !!! Hon är ju faktiskt inte beräknad förrän imorgon! haha... Men funderar på att springa upp å ner för alla trappor här i huset ikväll. 8 våningar! :-)
Ser framemot ny magbild!!!

Postat av: ida

Publicerad 2008-02-01 18:45:27

Har förresten lite mammakläder du kan ärva sen.. Eller... Iallafall en klänning å ett par byxor.. =) ska kika vad jag har! Vi lär ju ha typ samma size iallafall! Puss

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-02-02 00:41:19

Hejhej, vilket gulligt radhus! Haha, snacka om vovve och volvovarning :0)))) Hoppas det inte drar iväg i budgivningen! Ska hålla tummarna!

Inatt hade jag grooova sömnstörningar igen, var vaken mellan 4-5.30 och sen igen vid halv sju då jag gick upp och käkade lite fil. Lade mig och läste och när jag väl somnade så vaknade jag inte förrän nästan halv ett av att telefonen ringde, en halv ledig dag åt skogen *suck* Men jaja vad gör man inte.... Hoppas det går bättre för dig!
Kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela