Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

personlighetstest

Publicerad 2008-08-29 08:09:19 i resor,

Din personlighetstyp:

Praktiskt lagda, traditionella och välorganiserade. Fysiskt aktiva. Ointresserade av teoretiska frågor om de inte ser en praktisk tillämpning. Besitter en klar bild av hur saker och ting ska vara. Lojala. Arbetar hårt. Ofta ledare, med mycket god organisationsförmåga. "Goda medborgare" som värdesätter trygghet och lugn.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Militärer, affärsföreståndare, chefer, poliser, domare, ekonomichefer, lärare, säljare, regeringstjänstemän, försäkringsagenter, vårdchefer, handels- och tekniklärare.

hmm e de jag verkligen ?! testa er på http://se.41q.com/

Louise

Kommentarer

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-08-29 09:03:57

Fick givetvis testat jag oxå :D

Postat av: Fia

Publicerad 2008-08-29 18:02:37

Nu har jag oxå testat mig. och jag är tydligen en tänkare.. hmm undra om det stämmer så bra??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela