Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Oj oj .. no turning back

Publicerad 2008-08-29 11:59:29 i resor,

Då va de bokat då... vi ska nu bli herr och fru 090808... ska bli härligt och läskigt på samma gång, nu är det han å jag föralltid liksom.. de va de ju förut med men nu r de mer bestämt..
Jaja de kommer bli en underbar dag med underbara vänner och den bästa mannen... min man , min man smakar på ordet ....tss
Går igenom nån fas nu tror jag ... tröttpåmigsjälvmåstegöranåtdrastiskt-fasen... graviditetsgrej månne? klippte lugg igår ..resultat ekorre .

Mathias sov som en gud inatt vaknade bara ett och fyra somnade kl åtta gick upp sju...lovely!! kompensation för natten innan kanske då han va vaken större delen av natten ...orolig son bara den , tur att han har världens bästa pappa med världens tålamod för jag hade blitt sååå trött.
Han prövar mitt tålamod den där Mathias... men de behöver jag tror jag så att de blir bättre ... han har lite temprament den lille killen , vissa dar e han hur snäll och rar som helst ,andra dar är han skrikig och övertrött, men idag e han gosig .. gosig som attan .
Då vill jag ha fler bebisar och igår ville jag dö... nej inte riktigt så illa men jag är ju lite dramatisk av mig i såna tillfällen ... upp som en sol ner som en pannkaka Louise i ett nötskal ;)


Mästerfotografen Malle


fortfarande mästerfotografen ..


detta har ja fotat ... Mathias i sitt esse

Louise

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-08-29 13:54:01

Han är så fiiiin lillskrutten!! Har också en med hett temperament här hemma, inte för att jag alltid uppskattar det, men de ska ju ha personlighet och egen vilja tycker jag nog! I vårt fall är det så att Fabian är lik sin pappa med temperamentet för hans mamma är nämligen lugn som en ko och har ju alltid varit det, samma hos er???



Och du, ekorrar är söta ;0) Jättefin blev du! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela