Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Kräftskiva!

Publicerad 2008-08-04 10:04:06 i resor,

I fredags va vi på kräftskiva hos Mathias farmor och farfar . Johans syster med familj va där också !! de va jättetrevligt och Mathias visade sig från sin bästa sida och va inte alls gnällig utan sov gott i vagnen och på altanen .
Vi sov över och de gick över förväntan! så skönt att de funkade !












vi har också gett oss på ett bad till ... men Mathias gillar tro de eller ej att duscha istället . när han duschar med pappa njuter han !! men badet e sådär..





Nu vaknade min ängel så nu får jag gå ... men jag måste säga att jag e sjuuukt längtig efter min andra ängel nu !! och han ska vara borta hela denna vecka med !! men men han ska ju vara här i två veckor sen . de ska bli lovely ! Jag pratade med han igår och nu har medeltidsveckan startat i visby så han kommer få en underbar vecka tror jag

Robin om du läser ... Mamma saknar dig ( Mathias också förstås ) !!

Louise

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2008-08-04 16:39:08

ÅÅåå han är så liten den lilla Mathias! Vad fort tiden går...

Postat av: ida

Publicerad 2008-08-05 12:08:45

Sötnos han är!!



Självklart får vi ta en grill snart!!

SÄg bara ett datum och vi är där,..

Postat av: Madde

Publicerad 2008-08-05 17:41:49

Fan va gött med kräftor!! misstänker dock att den lille slapp den hemska kräft hatten hehe... Vi får träffas på fika snart igen!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela