Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Känsligt ?

Publicerad 2008-08-27 12:03:28 i resor,

Det verkar som om att det är lite känsligt de här med vilka jag bett vara mina tärnor... så jag tänkte ta tillfället här att förklara mig lite ( inte för att ja behöver utan för att ja vill ) Först vill jag bara säga att hade jag haft obegränsade tillgångar hade jag haft 10 tärnor minst!
Jag har frågat Angela och Madde om dom vill av olika anledningar ,,, Madde är mitt allt när det gäller vänskap, vi har hängt ihop sen barnsben med lite glapp då och då iofs men överlag har det alltid vart hon och jag ,,,  vi kan prata om allt och hon har aldrig dömt mig för mina misstag ... vi har semestrat med barnen tillsammans och under flera år betydde 2 +2 hon jag och barnen !
Vi har festat som två galningar och många saker vi vart med om skulle jag aldrig våga skriva här !! Love you darling

Angela har jag valt för att hon alltid ställt upp för mig i vått och torrt , när P och jag gick isär va hon den enda som stod på min sida ... Hon har tröstat och hjälpt mig i den största krisen i mitt liv ... inte minst har hon passat R när det kört ihop sig ,,hon har aldrig sagt nej när jag frågat ... hon har t.om bott hos mig när de va som allra värst... livet rasade samman och hon och Madde va mina allra största stöd.
Angela har jag också känt allra längst här i Ljungskile

Jag älskar alla er andra också ,de förstår ni väl ?! Och om någon gärna vill ha ett uppdrag på vårt bröllop har jag massooor !! fråga bara ;)

Louise

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-08-27 12:58:26

Men gumman, inte ska du väl behöva förklara dina val för allt och alla??? Är man vänner så är man glad för och respekterar vännens beslut och ser inte till sig själv när det gäller vännens viktigaste dag!!!



Tror du gjort skitbra val, Madde kommer ju tex. vara duktig snygg som tärna och det är ju också viktigt att det matchar s Angela vet jag ju inte hur hon ser ut men du har nog gjort ett riktigt bra val där alla kategorier med!



Det är DIN och JOHANS dag, ingen annans! Gör det som DU/NI vill och förklara dig inte hela tiden! Dåligt samvete är inget man ska ha inför sin stora dag, vi som kommer är där för att göra ER dag så fantastisk som möjligt, det är så det ska vara och inte tvärtom ni som ska göra VÅR dag bra! Glöm inte det!!



Har själv valt Camilla till tärna, inte för att någon annan betyder mindre utan för att det var svårt att välja annars och för att hon, liksom din Angela, alltid funnits där i vått och torrt oberoende av vart i landet jag bott och oavsett vad vi gjort! Det är MITT val och det är ju också MITT bröllop, jag har inte förklarat mitt val för någon, varken hemma eller mina bästa vänner här och de har heller aldrig bett mig om det!



Ska för övrigt börja blogga lite om mina förberedelser med men måste först prata med personer som jag inte hunnit tala om att vi ska gifta oss för, vill inte att de (tex några syskon) ska få reda på det genom min blogg! Så snart så kan vi bridezilla oss ihop och hjälpas åt :0)))



PUSS och KRAM

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-08-27 13:27:26

Jag är lycklig över att vara fotograf, ett uppdrag jag tar på största allvar!(: Mysigt att du var här förut, hoppas du inte blev alltför blöt på hemvägen :p

Postat av: Linda Fredriksen

Publicerad 2008-08-27 13:45:25

Hejsan!

Såg din blogg adress på facebook, hoppas det inte gjorde nått att jag gick in "snokar" lite=)

Grattis till bröllopet och till den jätte söta bebisen!!!

Ens barn är verkligen livet!

Kram Linda

Postat av: Fia

Publicerad 2008-08-27 14:18:42

Men det blir väl kanon! Du behöver väl inte förklara dig, det är ditt bröllop (johans oxå)Det kommer bli jättebra!!

Postat av: ida

Publicerad 2008-08-27 14:38:49

Det är la inget att förklara??

:-)



Ses om ett tag puss puiss

Postat av: lollo

Publicerad 2008-08-27 14:53:02

Ajaa då va de bara ja som kände så då ....puss alla söta

Postat av: marre

Publicerad 2008-08-27 14:53:22

Jo! jag kräver en förklaring!!! Varför inte mig,mig å jag??? skoja bara, vem har rätt att lägga sig i det egentligen? pinsamt! Det blir en underbar dag med perfekta tärnor.. kanske lite sur på Madde för att det e andra gången hon får klä sig fint å va tärna men jag trakasserar henne istället=) lite tjock kommer hon nog säkert se ut i klänningen. Mohahahha!!! kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela