Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

De blev en kille !!

Publicerad 2008-08-09 17:29:44 i resor,

Mathilda fick en liten kille !! Tji fick jag ;) men vikten hade jag rätt på ... nära 4 kg trodde jag , han vägde 3890 g . Grattis till eran fina familj vännen !! Äntligen är väntan över .

Mathias mår fint och livet börjar så sakta komma in i rutiner igen . Idag kommer Robin hem !! äntligen! syster m familj har precis vart här och kollat in Mathias. annars har inte mycket hänt , vackra Madde va här igår och sen va de middag hos Angela!! skönt att kunna snika till sig lite föda nu när Johan kommer hem ett på nätterna .


Duscha is the shit



   


miss you storebror

Louise

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-08-10 16:56:56

Så fin han e M :-) Och vad du ser snygg ut i håret, har du färgat det? Kram

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-08-10 19:09:01

Hej gums, allt är bara fint här men det är lite omtumlande som du ju vet och även om man börjar få liiite koll på tillvaron så finns det lite toppar och dalar. Idag skulle vara stora gråtardan, hormonerna har studsat en del och jag grinade rätt duktigt när mamma åkte ikväll men annars har det gått rätt bra, han är ju så underbar så man får koncentrera sig på honom!

Jag slår en pling nån dag snart när det lugnat sig lite till, pappa kommer imorgon så han har högst prio just nu men sen börjar det mest bli ströbesök av vänner osv. och inte hela dagar och kvällar.



Hoppas er lillprins mår bra! Jättefin hårfärg måste jag säga!!! Puss

Postat av: ida

Publicerad 2008-08-11 19:47:25

han e så fin!! å så mysiga duschkort! Nellie älskar oxå att duscha!! :-)



Fika i veckan???? Bara slå ett mess.. jag e ju fotbollsänka som jag så fint kallas för av mina grannar :-) Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela