Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

hemtentamen vårdvetenskap..

Publicerad 2012-11-03 15:05:00 i Dagbok,

Jaaaa !! Jag tror att jag börjar se ett slut på detta nu , efter många timmar... idag har jag suttit sen 10 och filat på den och nu känner jag mig relativt färdig. Ska bara skriva referenslista och korrigera det som jag får synpunkter på . Har mejlat den till frida så får vi se :))
Så jag räknar med att sitta på måndag sen är jag klaaaar !! och sen börjar nästa kurs... haha ingen rast ingen ro ;) nästa kurs är socialt arbet .. kul tror jag !
Nää snart kommer familjen hem som har vart iväg så jag skulle få komma ikapp lite efter alla sjukdomar här hemma och när de kommer blir det lördagsmys :))
 
Ska ha minidejt med min man , lite god mat ................................................................................
 
trevlig lördag fina vänner !
 
 
jag och min man 2008 va unga vi ser ut :) de går fort utför haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela