Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

skidor .. ??

Publicerad 2011-01-04 10:44:30 i Dagbok,

Jag älskar ju att åka skidor :) de jag inte älskar och inte har lust med aär att åka till fjällen med alla barn och bära skidor pjäxor och klä på , klä av osv ...
Hoppas på att åka med de små när de är kring sex sju :)) JUST NU skulle jag vilja åka en tors-sön med Robin bara , Johan gillar inte skidor så de skulle vara ultimat . bara lillen och jag i hemsedal , jag har vart i sälen , idre ,hemsedal och hovfjället och utan tvekan är hemsedal bäst !!!

Sååå de önskar jag mig nu , en bussresa till hemsedal !!

give it to me

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-01-04 11:32:16

Tycker det är helt underbart att vara i fjällen med nellie och har varit det varje år sen hon föddes! Men har visserligen bara ett barn att ta på kläder och så! :)



Hemsedal e grymt men dyyyyyrt! :) Idre och Sälen är juhelt prefekt med barn!



Tänk om vi skulle åka ihop nästa år? Ja det gör vi!

Puss ses sen!

Postat av: angela

Publicerad 2011-01-04 13:08:26

Då åker jag å theo mef:-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela