Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Längtan..

Publicerad 2009-10-06 16:59:38 i Dagbok,

Åååå jag längtar till advent och julmys :) ska de ändå vara såhär ruskigt kan de lika gärna vara jul ! Idag har vart en riktig innedag med lite fikabesök .

Har efter lite eftertanke kommit fram till att de är dags att ta tag i de här med dåliga energier . Vissa människor i livet för bara med sig dåliga energier och tråkigheter och varför ska man umgås med sådana egentligen ? de spelar ingen roll om de är en vän eller släkting har man inget utbyte utav varandra och känner att man retar sig så är de dags.

Nu är Jo nere o handlar de som fattas för dagen mysmiddag .... halv special !! såååå gott :)




en sådan hemmagjord fyyy fasiken va gott :)

Kommentarer

Postat av: fia

Publicerad 2009-10-06 19:34:23

ser fruktansvärt gott ut!

Postat av: Ida

Publicerad 2009-10-07 00:13:46

Mumsfillibabba

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-10-13 12:55:50

Jag har med rensat en del!! Varför umgås med sådanna som bara får en att må dåligt. Numera gör jag så det första jag gör nästan, att jag känner av vad det är för en person. Oftast märker man det rätt snabbt!! Kram på dig going!! Kan förresten meddela att jag blev sjukt sugen på en halv special nu... ;)

Postat av: L

Publicerad 2009-10-13 12:57:27

Det var jag ovan... Vet inte varför mina uppgifter alltid skall försvinna här?? Ingen annanstans som jag måste fylla i så, trots att jag bockar i kom ihåg mig...:/

Postat av: ida

Publicerad 2009-11-05 20:06:22

hallå älsklingen.....

Postat av: ida

Publicerad 2009-12-09 20:14:34

Har tröttnat på den där korvbilden..

Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Publicerad 2010-03-01 19:32:53

Hej där!



Såg att du var med och tävlade om en BabyBjörn hos Josefine, om du inte vinner hos henne så misströsta inte jag har samma tävling om några veckor med BabyBjörn Comfort som vinst...



Ha en skön måndag och en fin början på en ny vecka.

Kramar från Camilla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela