Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

livets tunga väg ...

Publicerad 2009-05-19 08:55:50 i Dagbok,

Och alla ska vi den vägen vandra... jag har en massa att upppdatera och visa men snart ska jag iväg på begravning för en kär vän.
Alla gör vi olika val i livet ... vilken avstickare vi ska ta på livets väg osv .. hur vi än väljer att gå så är de viktigaste ändå vilka vi är på insidan. Kan vi glädjas åt andras lycka ? kan vi ge utan att få ? kan vi älska utan vilkor ? finns vi där för de som vi älskar oavsett vad ? är man en god medmänniska ? Jag känner massa sådana fina människor men jag känner framför allt två stycken som jag tycker står för ordet godhet ...

Den ene ska jag nu säga hej då till och den andre är hans mamma.

Så vilka val man än väljer ...rätt eller fel ,så de folk minns när man dör är inte om man valde fel väg att gå utan om man har valt  att vara en god medmänniska och vän .



dags att vila min vän

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2009-05-19 10:21:41

Usch! Tänker på er idag!!!

Skönt att få ett avslut! Puss

Postat av: Anna

Publicerad 2009-05-19 13:51:00

Vilken härlig bild! de e verkligen så han kommer bli ihågkommen som! kram kram

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-05-20 14:06:27

Hej Louise och Tsck så jättemycket för dom fina orden som jag precis har suttit och läst.Kunde alla

tänka så skulle vägen inte behöva bli så tung. Jag ska också ordna ett riktigt kort när Roger och Robin

är ute och seglar Kram Kram från Maggan.













Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela