Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

halloj !!

Publicerad 2009-05-04 18:34:48 i Dagbok,

Kanske blogglusten kommer åter om jag skriver lite ?? kanske .... idag har jag storstädat och fikat , de summerar dagen fint..
I helgen jobbade jag både fre o lör och de va riktigt trevligt att träffa alla igen . Altanen är på full språng , Johan skruvar så de gnistrar om honom ;) de är en massa kul att se fram emot nu ju ... konfirmation , bröllop , sommar och sol :) härligt !! önskar bara att jag kunde föjlt med på solresa med grannarna men sånt är de ... hoppas de inte va sista gången tillfälle gavs !

näää ikväll blir de ett glas vin med Frida ... sommaren är härlig



Förresten !! Robin spelade sin allra första match nånsin i söndags och han vann !! 3-2 !!  unnderbara fina Robin !!

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2009-05-10 14:55:22

Nä Lollo.... Uppdatering

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-15 20:19:27

Hälsa Robin att jag tyckte han var fantastiskt söt i sin nya frisyr oxå :-)



Fast... Åh... Hans hår var ju så fint!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-15 20:19:55

Från Ida -)

Postat av: Malin

Publicerad 2009-05-16 13:30:49

EFTERLYSES!

vart har du gömt dig?

nu får du uppdatera här!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela