Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

tack!!

Publicerad 2009-03-01 18:22:13 i Dagbok,

tack för alla söta krya på dig kommentarer på inlägget nedan !! idag är de bättre ... mycket bättre men inte bra ... hoppas de ger sig fort !!

" Att ha barn är som om att ha sitt hjärta springande utanför kroppen resten av livet "

 Visst är de så ?? M är bra idag men vi har hållt oss inne en sista dag också ... ni vet den "trista-dagen-man-va-tvungen-att-vara-inne-medans-de-andra-lekte-dagen"
Åååå jag har ett sånt sug efter entill bebis så jag tror att jag blir tokig , detta är ju livet (även om de är upp o ner emmellanåt) jag älskar att krama mina ungar , ta hand om dom , plåstra om dom och trösta . Och passa upp på dem när de är sjuka .. jag älskar när Robin har nåt kul att berätta från skolan och nu börjar de handla lite mer om tjejer ;) Tänk att JAG ska få finnas där hos dom och stötta,skratta ,trösta och skälla resten av livet ... De är verkligen en gåva jag har fått

MEN ibland vill jag ta den ena o slå den andra med men de är väl en del av de hela ... jag säger som alfons åbergs farmor ..." de är bra att de inte är roligt jämt för då skulle man inte veta va roligt är "

lite känslomässigt inlägg men jag satt precis och såg M somna i sin säng medans jag hör Robin spela fotboll med kompisarna utanför och kom på hur lyckligt lottad jag faktiskt är med en helt underbar familj!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-01 19:19:08

Skönt att du mår bättre!! Man blir ju verkligen handikappad när man har ont i ryggen. Härligt att höra att du börjar känna dig mer "säker" över barnfrågan ;) Barn är verkligen den finaste gåva man kan få. Denna helg har vi däremot bara haft krig, tårar och gnäll så jag känner verkligen att det räcker med mina två =) När de däremot visar sina bästa sidan så drömmer jag mig bort ibland måste jag erkänna. Och tänker sedan... Hjälp, är detta min sista bebis?? Svårt det där!! Men jag har som sagt så det räcker och blir över just nu, och varken vill eller orkar börja om igen... (På karfronten alltså ;))



Massa kramar till dig gumman!! L.

Postat av: suss

Publicerad 2009-03-01 20:26:09

vad gott att du känner dig bättre och lillemannen med!! och citatet, så sant som det är sagt! för så är det här i livet, ibland är det tufft som f-n men tusan vad man uppskattar allt när det vänder! ha det bäst kram på daj!

Postat av: malin

Publicerad 2009-03-01 21:02:09

det låter verkligen som den bästa känslan i hela världen! =) ja du är verkligen lyckligt lottat med två fina barn =)

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-03-02 06:56:32

Så uppmuntrande att läsa dina ord! Puss på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela