Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

picnic-tajm!

Publicerad 2009-03-23 08:52:26 i Dagbok,

De har vart dåligt bloggande i helgen men vem kan blogga med gott samvete när de är så fint väder ? De har vart fullt upp med tipspromenader och mys.
Igår fick vi även en härlig middag hos Johans mor o far . Irene fyller år idag ... hipp hipp hurra!! Tiasen har vart hur glad o go som helst den senaste veckan , inte så att han vill släppa mig direkt men annars är han ljuvlig just nu . Idag är de studiedag i skolan så Robin är hemma så en picnic är väl på sin plats ! Ska ner med Frida och barnen till Icas lekplats och fika .. härligt ska de bli . Eftersom vi inte kan power walka denna vecka då Frida är gräsänka så är de ett måste att gå upp o ner till byn varje dag .
Förra veckan va jag nere 4 ggr . mycket duktigt får jag säga .

Jag vet att de är dåligt med bilder nu men våran nya data kommer i veckan så då blir de massor som jag har på kameran såsom badning och sandlåde lek. Satte M i sanlådan med galonisar och han va mycket nyfiken på sanden kan jag säga ...
Robins match blev förresten av i lördags och lilla laget vann !! 5-4 ... hoppas retandet är över nu . Robin kommer vara kvar här tills onsdag av skäl som jag inte vill skriva här men de ska bli härligt att ha kvar han lite längre !!

sååå ut å sola med er nu :)

Kommentarer

Postat av: Angelica Karlsson

Publicerad 2009-03-24 08:32:02

Skönt att kunna vara ute lite längre i det nya fina vårvädret.

=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela