Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

halloj!

Publicerad 2009-03-05 09:47:32 i Dagbok,

De har vart dåligt bloggande av mig de sista men ni får ha lite överseende då jag ännu inte fått min laptop tillbaka . O denna datorn står i R s rum så när han har gått å lagt sig så kan jag ju inte sitta här å störa .
Nå vad har hänt då ?? ja vi har beställt ett badkar till toaletten !! duschen höll på att rasa och då tyckte vi att ett badkar passade oss bäst .
Ska bli härligt att få bada !! Ryggen är bra nu och vi har tom lyckats gå två ggr ... skönt vi får inte ge oss nu Frida !!! Som sagt så va vi ju på torp igår och jag skulle för en gångs skull handla lite kläder till M ... (Har ju fått låna massor ) men nu har han växt om Elias så de va bar o ge sig ut .
Gud va roligt de va !! handlade massa kläder på kappahl då de fått in en ny vårserie med rock motiv ... ska fota dem snart o lägga ut.
Sen fick jag lite kläder , är urkass på att shoppa till mig själv eftersom jag tycker att barnen e viktigare men min underbare man kom hem häromdagen med lite nya kläder som han handlat till mig !! jättefina oversize tshirtar mm , en grej passade inte så då bytte jag igår så nu har jag massa nya kläder !!
Robin fick sig en vårjacka och nån ny modeleksak som jag fattar nada av ... roligt att få handla lite , vi har ju dragit ner på shoppingen så nu va de behövligt med lite nytt.

Vi va hemma hos Ida o David och kollade in deras nya lya igår med . Sååå mysigt ställe , skönt att de flyttat närmare. Annars är de lugnt här hemma , vi myser och njuter av att J har lediga kvällar denna vecka .
Jag längtar till imorrn då vi ska på restaurang och bio bara vi tre ... bedtime stories blir de . Vad ska ni göra i helgen ?? Imorgon är de först babysim sen hoppas jag att tjejerna kommer på mammafika hos mig kl 13 ?? Ingen har svarat på mitt mess ju !!! ( jag ska baka paj !! komsi komsi )
Kanske bara blir jag o M som får fika ?? nee Ida skulle komma sa hon iaf ;))

nää nu får jag sluta babbla ...

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2009-03-05 10:32:19

Jag kommer ju!

Postat av: Madde

Publicerad 2009-03-05 11:23:13

Får jag paj trots att jag inte har ngn bebis?? Jag älskar ju paj!Jag kan nog låna nån stackars liten bebis annars.. kram

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-03-05 12:52:28

Oups har jag inte svarat... Sorry... Men vi kommer självklart :-)



Madde: Du kan få låna min bebis så kan jag få äta paj i lugn och ro! :-)

Postat av: Frida

Publicerad 2009-03-05 15:39:04

Jag kommer med!



Madde: Verkar inte vara några som helts problem att få låna bäbisar! Idag är Ludde billig verkar det som och Elias får du gärna låna när det är dags för fika! ;-)

Postat av: lollo

Publicerad 2009-03-05 17:36:13

klart du ska komma Madde !! du är alltid välkommen !!

Postat av: Madde

Publicerad 2009-03-05 19:06:01

Ha ha, självklart! vad gör man inte för lite paj :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela