Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

godmorgon söndag..

Publicerad 2009-03-29 07:41:08 i Dagbok,

Kom ni ihåg att dra fram klockorna igår ?? jag hade ingen aning förrän vi va på klockaffären på torp och köpte en ny klocka till R .
Igår va lite utav en shoppingdag , vi handlade nya blommor till vardagsrummet , present till Johnny somm fyllde 66 igår ! Vi köpte även lite nya leksaker till M . Han hade mest babygrejer så nu lyssnar jag på per olsson hade en bonnagård iiha iiiha ooo.... ;)
Sen va vi på biltema o J shoppade fågelholk , han älskar djur min Johan och står länge o väl o lockar på våra katter när han undrar var de är . så fåglarna ska ha sitt med .
Som jag skrev så köpte vi även en klocka till R . Han fick en fin casio med riktig länk. En riktigt fin klocka , hoppas nu han kan ta hand om den och att han kommer hem mer i tid nu ;)



en liknande denna va de med blå urtavla


Sen bar de av hem till mamsen för lite goood smörgåstårta och kalajs . M gillar när de händer grejer numera .... han gillar torp de är ju sååå mycket att kolla på så man har ju inte tid att gnälla ... strålande tycker jag. Idag är de storhandling på agenden men först.....powerwalk!! Vi har ju inte kunnat denna veckan men idag drar vi igång igen. vi har ju försökt gå mycket med vagnarna iaf.

Jag vet inte hur J ska få ihop denna dagen bara ... måla barstolarna , storhandla , hjälpa sin pappa med nån teknikpryl o hjälpa mamma o Johnny med deras dator och vara hemma till 4 då jag måste ha bilen ... Good luck !!

Kommentarer

Postat av: suss

Publicerad 2009-03-29 09:11:50

Gubben din får nog lägga in turboväxeln :D

Annars allt bra med du?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela