Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

fotografering..

Publicerad 2009-03-11 12:41:17 i Dagbok,

Självklart just idag när de va så viktigt att Tiasen skulle vara utsövd o glad inför fotograferingen så vakande han extra tidigt redan halv elva slog han upp sina bruna från f.m sovningen ... iallafall så chansade jag å ringde ner till fotografen o frågade om hon hade en tidigare tid och ibland är gudarna med en , de hade hon!
Så vi åkte direkt och jag hade inga stora förhoppningar på leenden då M inte gärna ler åt andra men men vad vet jag egentligen för han skrattade och posade och log i ett !!
Han gjorde härliga miner o va allmänt uppåt ... toppen !! De kommer bli massa fina kort och väldigt svårt att välja . Jag valde en träbakrund och en låda han satt på och i med en fäll ... helt ljuvligt !!

Nu sussar han gott igen och jag bakar bröd... mannen min är ute å städar bilen då han e för pigg för att ligga mera men jag har portad han från nederplan ;) sååå då fanns intet annat att göra än att städa bilen (strålande tycker jag )

Mathilda :klart jag lägger upp fotona sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela