Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

dåså..

Publicerad 2009-03-29 15:29:34 i Dagbok,

Nu ska jag alldeles strax hämta R . Alltid lika mysigt när han kommer även om hoppet inte blev så stort denna gången . Städning - check  måla barstol - check  powerwalk- check....

Söta Alice har vart här 3 ggr o frågat efter R med sina stora o för dagen målade fransar , de syntes direkt eftersom hennes fransar inte är av denna värld !! avundsjuk  ?? inte alls ....;)
Jag har hört talas om en typ av genomskinlig mascara som man använder en kur av så växer fransarna mycket !! den säljs såklart inte i sverige .....

näää nu har vi fått våran nya data så nu ska jag skärpa mig med bilderna ... tror jag ska lägga ut redan ikväll !!

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2009-03-29 18:49:14

Ja vi tycker också att det är roligt när Robin kommer hem. :)



Ja de fransarna syns. Speciellt när de är svarta.

:-)

Postat av: suss

Publicerad 2009-03-29 19:47:47

Gott att bli lite bortskämd såhär på helgen!

Postat av: Fatima

Publicerad 2009-03-29 23:07:11

Jag prenumererar på din blogg - gör desamma med min :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela