Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

ta i trä...

Publicerad 2009-01-02 10:26:43 i Dagbok,

men vi är mycket bättre allihopa nu , skulle verkligen behöva åka och handla då kylskåpet ekar tomt men vi vill inte dra ut lilleman ännu för han hostar en hel del...
Vi får försöka lösa barnvakt i ett par timmar , mormor kunde inte så nu hoppas vi på farmor , hon är inte riktigt bra hon heller men hon kanske inte kan motstå ett par timmar med Mathias ;) I annat fall får han hanka på och vi får snabba på .... en kan ju iofs åka själv men vi hade tänkt en snabbkoll på Em möbler som ligger precis brevid willys för deras stora rea börjar idag.... vi vill ha matsalsbord !!
Nu är nedervåningen klar i mitt huvud , jag vet precis vad jag ska ha ... vi börjar med att måla alla väggar vita (nu har de en ljus cafe latte ton )  sen ska mina vita linne gardiner upp , väggord ska inhandlas , överdelen på bokhyllan ryker .... nederdelen är faktiskt helt ok .
Sen ska jag beställa två tavlor av Jossans kille... jag har även skickat efter mina favvobilder på R och M som ska ramas och fixas...
En till röd ryamatta ska handlas ...osv .... vi har inte dragit igång med raseringen av väggen men jag hoppas att vi snart kan komma igång !! nu när inspirationen är igång !!

vad gör ni idag ??

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2009-01-02 10:41:40

Storhandla på sin födelsedag?? Neeee vad trist, då ska du ju bli ompysslad!! Grattis gums! Hoppas du får en härlig dag! Kram

Postat av: frida

Publicerad 2009-01-02 12:36:22

Va? Fyller du år idag?! I så fall stort grattis till dig!



Idag ska J ta med barnen ut och grilla, hans kompis med dotter kommer. Så jag hoppar nog shoppingen och tar den på måndag. Blir nog en tur till ICA bara.



Ha en riktigt bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela