Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Sweet Saturday..

Publicerad 2009-01-03 09:13:08 i Dagbok,

Idag ska J jobba :( lite trist men han har vart hemma mycket de senaste ... vi har vart sjuka och haft julledigt osv ... men måste han börja på en lördag ??
R är hos hans far så de blir jag o M ikväll . Inte mycket till sällskap då han lägger sig vid 6-7 tiden ;) Jag får väl passa på att njuta lite ensamtid ikväll , önskar att jag haft ett badkar så jag kunde hemma spaat mig... ytterligare en renoveringsgrej ... de tar nog aldrig slut !!

Tack alla söta som grattade mig igår , blev jätteglad över alla fina sms och kommentarer ! Då ska jag slänga upp lite nyårsbilder , de blev inte många men några .. man kan lätt se att jag inte är fit for fight på dessa korten , ser ut som ett spöke och rödögd men jag bjuder på det .


vackra Robin och sjuka jag


min underbara man


cluedo!! 

De blev några omgångar om man säger så . Robin vann en och Johan en ... jag är nog inte dektektivmatrial om man säger så ...hehe... mysigt va de iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela