Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

status här..

Publicerad 2009-01-04 07:05:36 i Dagbok,

M vaknade tidigt idag , inte konstigt då han sov bort hela dagen igår ;) va bara vaken 5 h på hela dagen ! men han fick lite välling vid 5 och somnade om till halc sju ... skönt
Han har slutat äta på natten nu igen , ett tag när han va kräksjuk började han igen även nu när han hade feber och förkylning ... men han åt ju dåligt på dagen så då skulle han äta på natten.

Igår fick han prova havrevälling eftersom han ska sluta med tillägg snart och han gillade det !! mycket bra ... Hur gamla är dom när dom kan sitta egentligen ?
M är 5 och en halv och han kan då rakt inte sitta , har för mig att R va ca 6 mån ?? aja alla bebisar är väl olika ... idag ska J jobba igen och jag ska ta bort allt fruktansvärt pynt ... lika roligt som att sätta upp det är det att ta ner det , är trött på de nu .
R kommer senare då ska vi äta god söndagsstek med kokt potatis! mumma..
De kändes inte som lördag igår , måste vara för att de vart så mycket mitt-i-veckan helger. Jag såg vuxna människor och mös ensam hemma . Inte helt fel ibland .
Men vilken film !! är folk såna ? lite hårddragen film men ack så tänkvärd... i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna.
Vårat behov utav bekräftelse är större än man tror , de är nog den största anledning till otrohet tror jag . Man slutar se varandra och då söker man efter nån som kan bekräfta att man är vacker och tilldragande .
De viktigaste i ett förhållande måste ju vara att även när vardagen sätter in med dagishämtning,tvätthängning , middagslagning att man ger varandra uppskattning så man känner att man duger och att de finns kärlek mitt i allt de där. Så idag tycker jag ni ska pussa lite extra på den ni tycker om ... vis att ni tycker om dom :))

lots of love

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-01-04 10:08:19

Ja otrohet är ju inget roligt.. Uss. Once a cheater always a cheater!

Klarar man inte av det vardagliga förhållandet och därför söker spänning på annat håll så ska man hålla sej borta från förhållanden. Synd att inte alla fattar det. Blir rädd när man hör om otrohet. Blä.



Du baby! Jag saknar dej väldans!! Kan vi leka i veckan?????

Postat av: Frida

Publicerad 2009-01-04 19:41:50

vad fasen är han sjuk igen stackarn?! Hoppas att han snart är pigg och allert igen. Kram!

Postat av: ida

Publicerad 2009-01-06 09:01:57

EEEEEKKKOOOOO

Postat av: maddo

Publicerad 2009-01-06 17:54:54

Heej va händer?? har några bloggar jag läser varje dag, och av dom är du mitt hjärtegöll allra bäst på att uppdatera.. men nä... JAG HAR JU TRÅKIT FÖR BÖVELEN! Puss :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela