Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

solning och Britney

Publicerad 2009-01-20 08:55:21 i Dagbok,

Då va de tisdag då... igår va jag en sväng på solariet , så härligt de va!! ska åka igen på onsdag tror jag .. de är härligt att komma hemifrån ibland ;)
Och de är ännu härligare att komma hem ... när jag svängde in på uppfarten stod R i dörren och ropade ;) skönt att veta att man är saknad :))
På tal om baseball så är Britneys nya skiva riktigt bra !! är ingen fan av henne i vanliga fall men den nya skivan är riktigt najs.

Vad ska ni göra idag då ? Jag hoppas få till en fika annars är de inte mycket som sker idag , imorrn kommer de nya golvet . jippii nu är vi på gång..
J jobbar kväll idag , hockey tror jag att de är ...
aja inget skoj inlägg men men ...


julen -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela