Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

oj oj oj

Publicerad 2009-01-25 17:59:20 i Dagbok,

jag har så mycket att ta igen !! de har vart full rulle flera dagar så de har inte funnits tid att blogga.... de har hänt så mycket kul så jag vet inte var ja ska börja..

börjar i fel ände då.... tjejkväll hos Frida igår ...sååå kul och jag tror att jag och Lisa vann .... vi va nog onyktrast !! spela singstar är inte min grej tydligen för jag förlorade hela tiden igår ....haha
Massa god mat och trevligt sällskap .... underbart !! dock ej lika lovely idag , oj va sliten jag är . Snart ska jag lägga den lille och bar njuta soffan.Johan jobbar .....

Ifredags så va vi på babysim vi fikade med farmor och Madde och Oliver.... mysigt som attan !! I lördags så sov alice och linnea här och vi hade extreme makeover här ;)) visar kort snart .

imorgon ska vi riva väggen här hemma så håll utkik men jag kommer nog inte hinna blogga på ett par dagar. Äntligen är vi på G !!

sweet times !! jag är riktigt lycklig just nu ... underbart

Kommentarer

Postat av: Frida Jensen

Publicerad 2009-01-25 19:58:15

Underbart att höra din energi och att du är lycklig! Förutom på baksmällan då. Fast den är ju självförvållad! ;-)



Fick du mitt mail? Ville bara kolla om du var sugen på morgonpromenad. Nu jäklar.

Postat av: Ida

Publicerad 2009-01-25 20:01:50

Ja ni vann med HÄSTLÄNGDER!!! haha!!

Riktigt sköna var ni!



Puss

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-26 11:50:07

Underbart det låter =) Härligt att höra dig. Det nästan syns enda hit ditt leende medan du skriver =)



Härligt att ni börjar komma någon vart med renoveringen. Jag vill med. Finns massor som man gärna hade bytt ut här hemma om pengar, tid och ork hade funnits ;) Ser fram emot bilderna sen.



Kraaaam på dig gums!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela