Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

numero uno

Publicerad 2009-01-07 07:37:50 i Dagbok,

Jaha då är klockan cirka sju och mitt första inlägg får handla om de jag inte hunnit med att blogga om de senaste dagarna . Vi har ju börjat greje på nedervåningen , nu har J målat färdigt alla väggar men va de ser ut !! jag blir galen ... och idag måste han jobba så då blir de inte mkt gjort .
Igår va jag även på Ikea och införskaffade mig lite bra å ha saker typ ny hylla till hallen , ny matta och lampa till vardagsrummet och självklart en massa annat !!

ska fota sen och visa hur de blev .
Ska vi ta en dagens kanske ? de va längesedan...

Humör: Helt ok
Mående: bra men lite stressad inombords över hur de ser ut här hemma :)
Frisyr: smutsigt måste duscha snart
Klädsel: morgonrock , pyjamasbrallor
Gjort: druckit kaffe , lekt med en sur M
Borde göra : Greja här hemma
Planer: Bvc med M , greja hemma , mysa med R
Längtan: Att vi snart blir klara här hemma för stunden iallafall
Vill ha: friska o glada barn
Lyssnar på: Tv och barn.
Bästa:  att de blir så fint här hemma , att vi just nu är relativt friska
Sämsta: känner stress
 Barn: R sover ännu , M gnällig idag
Väder: ganska kallt - 4
Tid: 7.37

Kommentarer

Postat av: Madd

Publicerad 2009-01-07 10:11:33

Hej gumman ska vi fika på fredag?? tror jag e ledig hela dan..kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela