Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

haha

Publicerad 2009-01-07 14:10:16 i Dagbok,

jag kom på ett superbt inlägg !! jag skulle ju lagt upp matlista här varje vecka men jag har totalt glömt av det ... så här kommer denna veckas matsedel

Fredag

hemmagjord pizza

Lördag

rester från pizzan ( j jobbade och R va hos sin far så de va bara lilla jag som skulle äta

Söndag

Kotlettstek potatis brunsås och ärtor

Måndag

spaghetti och köttfärssås morötter

Tisdag

potatismos och köttbullar i sås

Onsdag

Kyckling ris sås och broccoli

torsdag

makaroner och korv ärtor

Fredag

taco

Lördag

lax potatis och sås

Kommentarer

Postat av: marre

Publicerad 2009-01-07 20:51:37

men vad i????? nu blommar fanimig asfalten alltså...

Postat av: marre

Publicerad 2009-01-07 20:55:22

när ska vi fika förresten? måste säga att jag blir lite deppig när du vägrar kännas vid mina sms..

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-07 23:08:59

Mmmm... tror att jag tar mig ut till Ljungkile och våldgästar dig runt middagstid många många dagar denna veckan =) Kram på dig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela