Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

De trodde jag aldrig..

Publicerad 2009-01-09 08:08:24 i Dagbok,

att denna dagen skulle komma ... M fick nytt täcke och kudde igår , bort med bebiskudden och hit med en 6 mån kudde !! Jag har beställt alla kuddar och täcken från minimundus de har ekologiska produkter som inte kan orsaka allergi och de är rekommenderade av vi föraldrar och bvc . De har de exakta måtten för hur höga kuddar man ska ha osv. för att undvika platt skalle :).
Dessutom är de billiga som attan !! iallafall ...inatt sov M 12 tim utan att vakna en endaste gång !! urgo kudde som han sjönk ner lite i och ett jättemysigt täcke gjorde underverk för min bebbe.... rekommenderas skarpt !!

Igår fick jag hem den ljuvliga lundmyrs overallen som jag har suktat efter sen M låg i magen ... helt fantastiskt fin !! köpte den på tradera för 299 kr helt ny istället för 599. de kallar jag ett kap.






idag är de sköna fredag och all snö är borta redan , stackars barnen som försökte sig på lite pulka igår men de va bara slask!! idag har R bestämt tacos och fredagsmys och de ska vi ha . förhoppningarna är att väggordet och fotona ska komma idag med så att vi kan greja med fotoväggen här hemma ikväll.

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2009-01-09 15:31:49

Gud så söt han e den lille skrutten

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela