Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

de börjar arta sig..

Publicerad 2009-01-08 10:49:27 i Dagbok,

ja de börjar bli färdigt här hemma nu . jag visar bilder senare idag på bordet tänkte jag . Idag börjar skolan igen och vad händer då ?? jo de börjar snöa ! va tusan ... kunde de inte snöat lite när barnen har lov ? ajaa min kille slutar ju ett så han hinner ju åka pulka å grejer men ändå.
Min lilla kille har inte vart sig lik ett par dagar nu han är gnällig och sur och ska underhållas hela tiden .. undrar vad som är på G hoppas de är tänderna för en sån suregris vill man inte gå hemma med ;) han har sovit lite sisådär också vaknat ofta och vart lite orolig ... men jag ska inte gnälla han sover ju tolv timmar utan mat iaf .
vad gör ni en snöig dag som denna ?
Nu ska jag över på en kopp härligt kaffe hos Frida , Ida fråga om jag inte skulle kommit och lekt med henne och Lisa och barnen och de hade vart såå mys eftersom de va bra länge sedan vi sågs men jag har ingen bil och jag har nada lust att pölsa i detta vädret när jag måste vara hemma ett och möta R...

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2009-01-08 10:51:41

Postat av: Mathilda

Publicerad 2009-01-08 10:56:54

Gick ju bra, testar en gång till...



Här hemma har jag också en som är lite sur emellanåt. Han sover jättedåligt, bajsar senap, tuggar på händerna, dregglar och gnäller en del, borde ju vara tänder men kom nuuuu då isåfall! Sover han på nätterna igen, ja då blir jag nöjd!



In med lite bilder med dig, NU! Tror det blev superfint hemma ska bli kul att se! Kram kram till dig och till suragrisen :0))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela