Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

utmaning..

Publicerad 2009-02-08 09:14:30 i Dagbok,

Jag är lite dålig på att göra utmaningarna jag får , dels för att jag ofta tycker de är rätt trista ... men denna ska jag göra.

Reglerna:
* Gå in i mappen mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade


Danmark 2006 , Johan Robin och jag va på lalandia en helg . Vi spelade spel , badade och hade de sååå mysigt !! Här är vi mitt i ett räfflande yatzy spel.

jag utmanar

Frida
Ida

Malle
Lisa
Mathilda
Lena

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2009-02-08 10:09:10

Orkar inte anta utmaningen... Dessuton ligger inte mina bilder under mina bilder... hehe! ;-)

Puss

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-02-09 09:48:31

Hej hej! Kan inte anta utmaningen för vårt internet har fortfarande inte kommit igång och det är ju på datorn hemma som jag har alla bilder...

Kram kram

Postat av: Mathilda

Publicerad 2009-02-09 10:44:03

NUUU har jag gjort den däringa förbenade utmaningen, tänker inte göra nån mer så utmana mig iiinte! Fasen, hinner ju knappt blogga om VIKTIGA saker jue, hur ska jag då hinna med såntdär ;0)

Jag undrar: kommer du att dricka på vårt bröllop eller kommer det vara en ny liten groda i magen då?? Puss

Postat av: ida

Publicerad 2009-02-10 07:36:42

Hello!



Ja när ska vi fika egentligen??? S

Om 100 år när jag har tid tror jag! Nädå. Så farligt är det inte..Nästa vecka kommer vi nog vara i ljungskile nångång. Så då!

Love love

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela