Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

tror ni inte på fan ??!!

Publicerad 2009-02-28 18:12:35 i Dagbok,

Att jag har fått ryggskott!! Till alla er som inte känner mig så väl så kan jag berätta att detta är något jag drabbas av sisådär vartannat år ...
Sist va de på mallorca 2007 ... aj aj aj ..inte gjorde jag nåt speciellt denna gången heller ( så är de jämt ) jag reste mig ur soffan med M i famnen ... jag kände att de nåt lurt på G när vi va ute o gick imorse ... skit oxå

Då ska jag ta fram mirakelmedicinen... förr hade jag jämt dessa ryggskott i över en vecka ... de va innan de hände mig i spanien och jag fick tagit mig till ett apotek ... som ni vet så är de flesta mediciner receptfria i spanien så jag köpte mig 500 mg diklofenac och en till två dagar senare va jag helt okej igen ...

men usch J ska jobba imon och de tog mig 10 min att gå upp för trappan med M ... fan fan fan ...hur ska detta gå ??

Kommentarer

Postat av: suss

Publicerad 2009-02-28 19:29:38

fy din stackare! har aldrig haft ryggskott men jag kan tänka mig att det känns en del. hoppas att det inte sitter i allt för länge! kram på dig!

Postat av: Fia

Publicerad 2009-02-28 20:57:02

Usch va jobbigt! Du får be johan bära ner både dig och m i morgon innan har går till jobbet. Sen får du knapra tabletter:)

Postat av: malin

Publicerad 2009-03-01 03:35:38

usch och fy för ryggskott!!!!

har haft det en gång i mitt liv och då fick jag det precis 1 timme innan ett dop! kan säga att pensionärerna gick förbi mig på kyrkgången och det tof mig ca 30 min att komma in i kyrkan! det värsta jag vart me om!!! poor you!

Postat av: Frida

Publicerad 2009-03-01 08:59:31

Hej din stackare! Det kunde ju knappt ha kunnat komma mer olägligt med sjuk bäbis och J som jobbar. Är han hemma idag eller är du bättre? Det enda som hjälper mot ryggskott är rörelse. Så hur jobbigt det är är så upp och rör på dig!!



Uppdatera hur det går för dig. Kram!

Postat av: k

Publicerad 2009-03-01 18:03:28

gillar du att läsa om mode, kändisar, melodifestivalen eller kanske ola svensson? då borde du kolla in min blogg. jag skriver om det mesta, och använder mycket bilder för att göra det intressant och förståligt.



gillar du vad du ser?

bevaka mig så bevakar jag dig

http://www.bloglovin.com/blogg/35221/kajsa-sundstrm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela