Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

tröga söndag!!

Publicerad 2009-02-22 13:33:49 i Dagbok,

Ivanliga fall är söndagar en dag jag ser fram emot , men inte idag . J jobbar och alla andra har mycket med sitt , precis så som de ska vara på söndagar .
Jag gillar att vara ensam från å till men idag känns de tråååk. Lillfisen har sovit dåligt inatt ... han har nog haft ont i sin lilla mage då han bajsade två ggr i natt .
Annars är livet härligt nu , sex månader är en ljuvlig ålder då de mest är glada miner o fullt ös !! Min stora kille har nog haft ett toppenlov med pulkaåkning i mängder ... o en fotbollscup som grädde på moset. Igår va vi över på en härlig kaffedrink hos Frida o Jocke , sen blev de melodifestivalen fastän vi skulle sett en film . Jag tycker att den är kass i år verkligen ... bara massa ringa ringa.

Finns egentligen inte mycket mer att skriva mer än att nu är de färdigt här hemma så kort kommer snaaart !!



minnen !! jag har ju den gamla datan nu o där finns de härliga gravidbilder i massor !! kolla bollen !!

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-22 20:38:46

Åhhh sicken vacker bild på fina magen!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-02-23 11:27:21

Vilken fin bild på magen.. vad händer idga då?

kram

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-02-23 19:59:52

Härlig bild! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela