Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

sann glädje..

Publicerad 2009-02-07 21:14:36 i Dagbok,

Igår föll de sann glädje över smultronstigen... David va här med en present till Robin , alla autografer från Lsk på en tröja !!
Vi satt länge o studerade den igår och försökte lista ut vems autograf som va vems ;)) de skriver ju som kråkor de dära fotbollsspelarna ;) men vi har nog tytt alla nu .
Robin blev verkligen jätteglad ,Tack tack David du är min hjälte !





Sååå den tröjan ska hänga tryggt på R s vägg så autograferna inte suddas ut ... vill ni läsa Robins ord om de så läs här .Annars har vi inte gjort så mycket de senaste , idag va de fotbollsträning och sen kalas för Mathias kusin Filip som fyllde två år idag , J jobbar som vanligt och jag o R myser framför melodifestivalen . Sånt skräp egentligen.... aja ..... imorgon är de dags för en powerwalk och sen bara en soft söndag !! Önskar er en lovely lördag .

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2009-02-07 23:22:42

Herregud vad han e söt Robin!!!

Postat av: Mathilda

Publicerad 2009-02-08 01:16:54

Fotbollstokig gullunge den där :0)) Du, varje gång jag hör "Bara en liten hund" en låt med Lillebror i Astrid Lindgrens Karlsson på Taket (och det gör jag rätt ofta för Fabbe lööövs) så tänker jag på Robin, det är ju precis hans röst! Säker på att han inte spelat in en låt eller två? Lyssna på YouTube så får du höra! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela