Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

fruhippa o powerwalks

Publicerad 2009-02-02 06:36:53 i Dagbok,

De har vart riktigt dåligt på bloggfronten ett tag nu men jag har verkligen inte haft tid , jag brukar ha all tid i världen men de har vart mycket ett tag ....
Renoveringen är i full gång och de är inte lätt alla gånger att ha barn uppi det , jag städar och plockar mest hela tiden så de ska kunna g att var här . Förra vecka drog även de nya livet igång !! Frida och jag fick till tre powerwalks på en timma per gång ! de ni ... inte dåigt då vi båda har män som jobbar udda tider minst sagt ... strax ska vi ut på denna veckans premiär.
I lördags va de ju fruhippa för Angela , riktigt roligt med mycket roliga människor ... hon fick hålla ett gympapass och sen fick hon belöning i form av frans o ögonbrynsfärgnin plus en make och hår.... blev sååå fin , sen vankades de god mat och utgång i uddevalla !! alla va i sitt esse ... speciellt bruden ;)) underbar kväll.
Mathias växer o frodas , ska till bvc imon för läkarkontroll !! spännande... Igår kom R .. saknad liten kille lekte med polare heeela kvällen istället för att gosa med Mami ;))
Resten av förra vecka kan sammafattas kort , Fia o Malle va här en kväll , vi pratade massor och myste i soffan , en fika dag hos Lisa men massa barn fick vi till och självklart en eller flera fikor hos Frida ... fullt ös...
Idag har jag inga direkta planer förutom powerwalking och mamma o Johnny kommer o ska greja här lite så jag kanske kommer tebax senare...





har inga nya bilder .... riktigt dåligt men de blir lite sämre med de ju äldre barnen blir , ska skärpa mig o fota lite idag !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela