Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

friskisar!!

Publicerad 2009-02-10 16:42:31 i Dagbok,

Halloj alla fina !

Idag har jag vart på torp med min mor och Isabelle , shoppat lite men mest bara myst runt ... M va med och eftersom det bara är andra gången ( stackars unge ) som han vart med så är han ju totalt fascinerad av stället .
Sittern gör han min stora kille , de har han vällan kunnat lite sisådär i flera veckor men nu vågar jag tom lämna honom ... stoppa tiden nu !!
Förra veckan va jag å Frida ute å gick 4 ggr sammanlagt 2 mil !! de ni.... Aja Frida fuskade och gick en sväng ensam så hon leder ...
Har vart ute en gång denna vecka än så länge , skulle vart ute imorse men Frida hade haft en jobbig natt ... så är de när man har små barn man får ta dagen som den kommer !!
Kanske vi kan gå ut imorgon på kvällen ??
Annars händer de inget kul .... förutom att vi grejar hemma o de tycker ju jag är riktigt roligt men kanske inte ni ?... fint blir de men nu får ni vänta tills allt är klart så kommer de bilder ....

I helgen blir de nog middag hos Angela o Peter men jag ska nog köra .... är fortfarande nöjd sen de senaste två helgerna som vart väl blöta ...


stör inte !! jag kollar ju på tv ...


sitter som den prins jag är ..

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-02-10 20:45:27

Fina bilder! Gillar den första "stör ej-bilden" mest. :-)

Vad skönt att han sitter så bra nu. Tänk vad han kan spana på mycket nu!

Postat av: ida

Publicerad 2009-02-11 05:40:46

Rolig bild den där första! hehe! Sötmosen.

Hopas verkligen vi ses snart!!! Lollo abstinens! Men snart bor vi ju i ljungan!! Då blir det åka av. :-)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-12 19:32:23

Guuuud, han är för sööööt!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela