Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

babysim

Publicerad 2009-02-13 08:02:37 i Dagbok,

Min plan med denna bloggen va att ialafall göra ett inlägg per dag , då jag själv tycker de är trist när folk inte uppdaterar tillräckligt ... de går inget vidare med e eller hur ??
Men de tillfällen jag brukade blogga är just för tillfället borta . Vi grejar ju här hemma och den stunden M sover vill jag ju gärna vara med Johnny . Kanske hjälpa till (när jag kan) eller bara vara sällskap ... så ni får ta de för va de är nu ..... Men ni kan tro att de blir fint här hemma !! Jag kunde inte vara nöjdare..

Lilla M har fått en tand *stolt* den bröt igenom igår . Igår kväll kände man taggarna och den lyser alldels vit igenom tandköttet ... ont ont ont . Kanske inte så konstigt att han vart lite mammig o gnällig i ett par dagar ... Nu hoppas vi på natt de släpper .
Tänk va rolig han ska se ut när tanden sticker upp . Finns de nåt gulligare än de ? förutom när R tappade framtanden då !! Så snackar vi en stooor glugg framtill !! ljuvligt.
Nästa vecka är de sportlov här och en plan vi har är att åka till lek o buslandet med R . Då får M stanna hemma och jag Frida och barnen drar till gbg. egentid är så härligt!! Vet inte vad de blir mer om jag känner R rätt så vill han gärna vara här hemma och leka , speciellt om de är snö...

Nu drar jag strax på babysim med M och sen ska jag med till Marre och Engla en stund , vi syns för sällan men en sväng i månaden brukar de väl bli .
Ha en fin fredag alla tjocka , smala, långa , korta,söta,fula härligt konstiga människor !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela