Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

bröllop

Publicerad 2009-08-21 09:05:42 i Dagbok,


"Johan jag vill leva med dig ...dela glädje och sorg med dig och vara dig trogen till döden skiljer oss åt"


Jag har inte fått några bilder av mina fina vänner ännu så jag kan inte visa nåt direkt sååå nu efterlyser jag alla bilder !! Ida , Frida mfl ge mig !!!

Nu är de iaf gjort och de va en härlig dag på alla vis . Solen sken och allt va såå lyckat !! Nu börjar de ju dra ihopa sig till höst så nu får bloggen mer tid igen hoppas jag :) Den 13 åker vi till Mallis på bröllopsresa hela goa la familia.Äntligen sol och bad....

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-08-21 09:32:26

Häääärligt med sol och bad :)

Postat av: jenny

Publicerad 2009-08-21 14:24:35

GRATTIS OCH LYCKA TILL I LIVET.

Kramizar Jenny

Postat av: mammanun

Publicerad 2009-08-21 18:58:51

nu rann tårarna igen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela