Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

rökstopp..

Publicerad 2009-04-15 07:32:27 i Dagbok,

Jag har skjutit upp detta länge nog nu .... nu är de dags att sluta bolma , varje minut är kämpig just nu .... jag har alltid belönat mig själv med en cig när jag gjort nåt ...
Va tusan ska jag belöna mig med nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! inte äta då blir man tjock. Rökte en cigarett igår och en i förrgår ... ska trappa ner på de sättet tills på söndag sen e de helt finito....


Så alla mina vänner om jag är grinig sur och tvär så är de inte erat fel ...håll ut bara snart är jag npg tillbaka glad som en lärka !!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-04-15 11:36:54

duktig tös.

Postat av: L

Publicerad 2009-04-15 19:29:33

ÄLSKAR NYA DESIGNEN!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela