Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

effektiv-javisst-emellanåt

Publicerad 2009-04-07 10:07:40 i Dagbok,

Ibland är man mer eller mindre effektiv .. tex förr när jag jobbade så körde jag alltid på en gång i veckan o storstädade , helst direkt efter jobbet så man slapp sånt tråk på sina lediga dagar , nu när jag går hemma och har mer tid då drönar jag .... städar lite här o lite där ... inget rejält ryck här inte ...

Idag har jag iaf vart lite effektiv ...jag har hängt ut tvätt , dammsugit och de värsta av alla ting de tråkigaste ever (tom tråkigare än å tanka ) LÄGGA in tvätten i resp lådor !!

Nu har jag kors i taket sminkat mig lite o ska snart väcka lillen , han har en förmåga att sova länge på fm vilket iofs är skönt då man får undan mycket men sim i de senaste resulterat i att han inte vill sova alls på em och blir en grinpelle vid 5.... så jag ska kolla om de funkar å väcka han halv elva och sen lägga han vid 2-3 tiden en stund ... den som lever får se .... vad gör ni idag kära vänner ??

Snart e de påsk och de är min första påsk nånsin utan R ... tråkigt men de betyder ju att han e med oss på midsommar ist !! härligt då ska vi dansa runt stången och göra kransar o grilla massa gott.
På fredag e de ju som sagt party-tajm !! middag och sång här ...så jag längtar ! ska bli jätteroligt . På påskafton gör vi som vi gjort de senaste 4 åren vi drar till Madde för grill och mys .
Annadag påsk är bokad hemma hos min far så de blir fullt ös denna påsken ...



han e en glad skit vår Mathias


på väg till Lisa på fika


ser ut som Elias tycker jag ska lägga av med den dära kameran :)


oj en kamera ? bäst jag smilar upp mig !

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2009-04-07 12:47:39

Hahahaha såg kortet från åttan nu, jäklar vad coola vi var då! Mins du vilken t-shirt du hade på dig? Såg att du valde att klippa så man inte såg den hahahahaha Snygging!!

Postat av: L

Publicerad 2009-04-07 20:34:00

Jag jobbar heeela påsken så det blir min första utan bägge mina gryn =( Men får ju kvällen med dom i alla fall, men Milla har blivit en sån tröttis att hon vill sova vid 6 numera... Kramisar L.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela