Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

bättre sent än aldrig ...eller..

Publicerad 2009-04-14 10:16:16 i Dagbok,

Denna påsken har verkligen vart fullproppad med saker, roliga saker men de blir lätt lite mycket .... nu är vardagen tillbaka och jag ska summera helgen lite.

Ifredags hade vi ju middag / fest här hemma , de va riktigt roligt med mycket fart och maten blev jättegod så jag e nöjd.. de sjöngs som attan och de verkade som om alla hade roligt ! de hade vi iaf...













den enda jag inte lyckades få kort på är Rickard .... undra vart han gömde sig ??

Påskafton va de grill hos Madde .  De va fler än vi i år så vi stannade inte så länge ... men gott va de . Påskdagen gick i lugnets tecken med en mycket grinig M ..
Och igår va vi hos pappa på påsklunch ... mysigt och trevligt att träffa dem . Min bror o hans tjej  va där också så de blev extra härligt !!

guuuuuuuuuuuuuuud va trött jag är ! ser i kors ju ... har vart på en promenad med Frida och sen skulle jag vila lite ... icke för lillen vaknade 10 redan...

Idag är de skola för R och jag tror han längtade lite ;)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-04-15 11:39:29

vad du var fin i håret

Postat av: L

Publicerad 2009-04-15 19:03:48

Gud vad snygg du är i håret. Du är ju alltid vacker, men dom lockarna var inte att leka med =) Kramen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela