Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Underbart

Publicerad 2008-09-03 09:00:33 i resor,

Idag är vi någorlunda friska igen , så skönt !! Mathias har inte spytt sen igår men han är trött idag , det tar fort på de små liven . Sjukhuset gick bra vi fick stanna i 2 timmar för obsevation och prover sen fick vi åka hem .
När vi skulle ringa in så grinade jag som en gris !! Johan fick ta över de va så jobbigt att se han så loj och dålig ... aaa dessa barn de tar livet av mig , jag oroar mig konstant för deras väl.
Men slutet gott allting gott ... nu nanar han sött i sin babysitter och jag ska ta tag i hemmet .. om ja orkar ;) har ju vakat en hel del i natt..

Annars intet nytt på västfronten .. over and out


trötta barn nu på morgonen


Mathias i magen foto : Malle

Louise

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2008-09-03 10:08:46

Vilekn pärs! Så jobbigt att få magsjuka när man är så liten. Hur är det med dig nu??



Fina kort på er alla. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela