Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Tanken är..

Publicerad 2008-09-13 10:22:54 i resor,

Att jag ska på kräftskiva ikväll.. det är min söta Madde som dragit ihopa ett gäng och detta ska ju bli skitskoj !! men !! det är alltid ett men med mig....
Jag har ångest över att lämna M ... hade inte det sist men då va de ju Johan som hade han ! Nu ska iofs farmor ha han från kl fem och han lägger ju sig sju för natten så det är inte långa stunden Johan kommer hem vid nio... och hon är ju världens mysigaste farmor så det är inte därför ... det är mitt egna dåliga samvete som spökar. Men men han lär ju inte ta skada av detta precis ;) det är bara bra att han vänjer sig vid att vara hos farmor för jag vill ju att de ska ha en bra kontakt och att de ska kännas mysigt att åka till farmor och farfar..

Såååå det är bara att släppa det och njuta av tiden som bara Louise !! jag är nog också bebisskadad Ida !! men det ska iallafall bli riktigt roligt , de kommer massa mysiga personer som jag inte träffat på länge så jag ska bara njuta av friden och folket !!

Vad ska ni göra idag gott folk ?


syskonkärlek !!

Imorrn kommer lilleman ... saknar han mycket nu .

Louise

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2008-09-13 19:00:31

Hej! Jag ska åka till golfresturangen och lyssna på min bror och co spelar. Det blir bara någon timma eftersom min lille kille inte tar flaskan. Ha en rolig kväll!

Postat av: Ida

Publicerad 2008-09-14 08:32:17

Hej hopp!



Hoppas du hade kul på kräftskivan??



Jag, David å Lisa lämnade barnen hos mormor å morfar igår å åkte ut till golfrestaurangen... I 2 tim.. Jättemysigt var det!

Drack 2 glas vin å två öl och blev full???!!!.. haha.. puss.. snart vankas det dop

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela