Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Sunday bloody sunday

Publicerad 2008-09-21 19:59:44 i Dagbok,

Jag skulle vilja säga att jag har gjort massa roliga saker idag ... som att shoppa , friserat mig och på det dratt en löprunda ! hade ju vart den perfekta söndagen .
Men så är inte fallet .... såklart... jag har vart hemma och dragit benen efter mig trots att J och M har vart på egna äventyr och R har lekt med polare hela dagen !
Men men vissa har starkare karaktär än andra jag menar de som drar på en löprunda sådär bara ... (inga namn nämnda ) de ger oss vanliga döda sjuukt dåligt samvete så de borde sluta upp med det ögonaböj ;) men imorgon SKA jag ut på en powerwalk innan jag ska till söta Frida på fika .... hmm få se hur de blir med den saken ... suck ... varför kan inte jag gilla å springa och promenera som vettigt folk ? jag drar mig för de ju de är ju inte skoj direkt eller ?

Vad har ni gjort denna vackra söndag ? hoppas jag kan komma iväg till Lisa nån dag så vi får frisera varandra med lite snygg höstfärg . funderar på ett sånt slingkit från loreal ... har aldrig provat men kanske de skulle ge lite liv i mörkt hår ? Vilka underbara I lands problem jag har idag ... hehe



kolla in fina Eva Longoria hom har ju vackra skiftningar i håret ... snygg frilla har hon skaffat sig med ... skulle gärna vilja ha den men jag skulle säkert ångra mig för den skulle aldrig se sån ut på mig .... suck .. privat stylist tack !!
Men visst e hon snygg ? Min favorit alla kategorier ... vem skulle ni vilja se ut som om ni fick välja ?

Louise

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2008-09-21 20:54:54

Kate Hudson.. tycker hon e sjukt snygg!



Sorry med fikan i helgen.. blev liksom inte bara av. :-)



Hörs i veckan love.. pöss

Postat av: ida

Publicerad 2008-09-21 20:55:35

Ska du ut på powerwalk om det regnar med??

då får du en high five av mig!

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-09-21 21:54:16

Jag skulle vilja se ut som Eva Longoria, för då skulle jag slippa dra ut på löprundor ;0))))

Ska jag trösta dig så säger jag 27 kilo upp och bara 15 ner, med enkel matematik så inser du att jag måste dra ut på löprundor, du har inte samma problem fåntratt ;0)

Postat av: Mathilda

Publicerad 2008-09-21 21:55:49

Jag skulle vilja se ut som Eva Longoria, för då skulle jag slippa dra ut på löprundor ;0))))

Ska jag trösta dig så säger jag 27 kilo upp och bara 15 ner, med enkel matematik så inser du att jag måste dra ut på löprundor, du har inte samma problem fåntratt ;0)

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-22 09:13:28

så snygg

Postat av: Marlene

Publicerad 2008-09-22 11:03:06

kan göra en höstigare för dig men du får du vara med o bestämma. Tänkte de var dags att ialla fall grodan fick vara med så länge (:

Postat av: Madde

Publicerad 2008-09-22 15:45:51

Cameron Diaz kan jag tro eller varför inte sally santesson för hennes underbara kroppshållning haha fast mest skulle jag nog va Angelina j.. fast inte för att jag tycker hon e så najs utan mest för att jag då kan få leva ifred med min kille som hon för stunden lagt beslag på... mm så e de!!

När ska vi fika då!? jag vill ju med ju!!

Ha ha slog mej just att de hade vart kul att vara pat å edina oxå...visst hette dom så?? I "helt hysteriskt" hahaha gud va kul de hade vart...:P

Ska oxå till frissan i veckan ska bli riktigt härligt med lite ny färg!

Puss på er :*

Postat av: Madde

Publicerad 2008-09-22 15:49:53

Jo jag vill oxå tillägga att om de e nån som tycker att jag tog upp halva sidan med mitt inlägg så beror de på att jag har tappat rösten sen 3 dar tillbaka låter bara som en väsande säl när jag försöker...Så louise.. jag ringer så fort jag har fått tillbaka tal förmågan! Sådär kul när min son säger: -haha jag kan göra dej hur arg jag vill nu för du kan ändå inte skälla på mej..... Hmm brukar jag skälla undrar jag då?! Icke! Fast de fick han äta upp för pussas kan jag fortfarande å de e inte sååå uppskattat när man är stor å just börjat skolan...moooaaahahahaha ... Öh ja.. over n out

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela