Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Olà kära vänner

Publicerad 2008-09-20 11:31:22 i resor,

Jahopp då va de lördag då ... vad gör man en underbar dag som denna ? Jag ska nog inte göra mycket tror jag , har vart med Robin på fotbollsträning och nu är han hos sin far och ska ha barnkalaset .
M sover gott i sin vagn ute och Johan har åkt till jobbet... vad gör jag då ...hmm sitter framför datan kollar läget på facebook och alla fina vänners bloggar jag läser ... get a life eller ? Vad gör ni när ni inte behöver städa eller passa barn ?
Min fina Ida kanske kommer på en fika annars är det inga planer idagh alls . funderar på att sätta mig i höstsolen och försöka få lite färg kanske ? känner att de bränner lite i ansiktet efter jag kollat träningen i solen.Hoppas R får en underbar dag med kompisarna ! vädret är ju lovely för kalas.
Ska hämta honom vid fyra sen blir det kankse lite vin framför tv:n och nogot gott att äta ... skulle vilja tappa en 5-6 kilo nu hade vart skönt , har tappat alla 10 jag gick upp men jag hade ju ca 8 för mycket innan så nu är det dags ... hmm undra hur ?
Ska börja promenera mera , kanske va de jag skulle gjort nu ;) godis äter jag knappt .. bara på helgen hmmm lalala . har inget vettigare att skriva mer än grattis Malle till din tur va de nu va ? Ring å berätta !





Hade Angela och Theo på besök en sväng igår !! Skönt med underbara vänner ...

Louise

Ps. TACK underbara,vackra,snälla och fina Marielle för kläder också. missade henne sist så ofin som jag är ! puss å kram Ds

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2008-09-20 22:27:03

Tjena! Nu kan jag ju inte träna till veckan...tänkte vi skulle ta oss lite tid för varandra...se på film eller nåt?! Det är dags för det nu! Puss ps. DU ringer, ingen idé att jag ringer :p ds

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela