Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

nyhetsmorgon..

Publicerad 2008-09-19 07:54:37 i resor,

är standard här hemma nu förtiden ;) ganska mysig med en glad bebis en kopp kaffe och morgontv... vet att jag saknade detta mest när ja började jobba efter Robin.
Idag e de taco-dag ! och städdag... Johan och Mathias åker om en stud då ska ja stäääda ...tralalala finally... Sen tänkte jag smita över till Frida en stund och få hjälp med en bröllopssight som hon beställde från men jag fattar inte när jag kollar . Är tydligen väldigt billigt och dom måttsyr upp åt en .. dollarn är ju låg så det blir extra billigt.

Robin har gått till skolan , Johan och Mathias sover och friden har sänkt sig över smultronstigen ... snart vaknar dom och dagen drar igång ... dags att njuta av stunden.

Louise

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-09-19 09:06:43

Myp-pys morgon låter det som :-)

Så du ska beställa från samma ställe som Frida, det gör du rätt i... Hennes klänning är bara sååååå fin och snygg! Kram

Postat av: ida

Publicerad 2008-09-20 08:29:26

Ja nyhetsmorgon + kaffe + glad bebis är typ höjdpunkten på dagen.. Hög mysfaktor på det.. =)



Hör av mig när jag kommer till LJungan sen..

Köss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela