Louises Dagbok

Livet med fyra grabbar !

Lsk kille

Publicerad 2008-09-17 11:02:14 i resor,

dålig uppdatering här på smultronstigen får man väl säga !! sen sist så har jag vart på kräftskiva de va mycket trevligt får ja säga ...
Inte lika trevligt dan efter när jag va och jobbade några timmar på Johans jobb ... skulle packa 7000 påsar med en dricka en daim ett äpple en kycklingwrap och en servett ... vi va där till kl fem och då hade vi gjort hälften !! sen i måndags va jag och Robin på Lsk matchen .Robin va maskot !! stort ... synd att de va en såpass kass match bara men R va nöjd och lycklig över att få springa in på planen. Marlene va ju självfallet där som stöd för en ensam mamma son inget kan om fotboll!! puss puss gumman ..


Ser ni R som vinkar ? nr tre bland lsk killarna



Idag ska vi till torp och köpa gymnastikskor till Robin sen hem å mysa ... Nu när hösten är här så är de mysigt med kvällsmat i soffan med tända ljus !
Johan va på vinprovning igår då satt jag och Robin själva och mös till Idol ... Mathias sov gott och det är härligt med egentid tror jag för R och mig..
Dock sov M inte hela natten i natt ... va fort man blir bortskämd han brukar sova från 7 till 6 med ett eller två mattillfällen de senaste bara ett !! men i natt vägrade han somna om vid fyra så de va bara att gå upp... suck ... tur att johan tog han en timma sen så jag fick sova ...

dessa ungar !!

Louise

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2008-09-17 11:33:37

ja för ja var ju inte me...inte EN timma förra match heller...

Postat av: Fia

Publicerad 2008-09-17 12:09:08

Åh så fint!

Jag tycker att vi kan ha en vinprovar kväll nån dag!

Puss & kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-17 12:13:21

Marlene va ju självfallet där som supporter också !! sorry gumman !! kärlek kärlek puss

Postat av: ida

Publicerad 2008-09-18 10:34:49

Härligt att han var maskot! Får dom fortfarande korv och en kexchoklad i halvtid>?? S



Är hos mamma nu.. ska baka piroger.. Lisa kommer och Mona med..



Vad gör du idag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela